Spotkanie integracyjne szkół salezjańskich - Czechy 11.06.2011 r.

Utartym zwyczajem stało się organizowanie zjazdu integracyjnego szkól z Inspektorii Krakowskiej celem lepszego poznania się kadry nauczycielskiej oraz nawiązania kontaktów. Tym razem 11 czerwca 2011 roku wszyscy zjechali się do miejscowości Komorni Lhotka w Czechach, aby wspólnie biesiadować. Nasze grono pedagogiczne z kierowcą księdzem proboszczem wyjechało już dzień wcześniej z Polany o godz. 13:00, aby zawitać jeszcze po drodze do Krynicy-Zdrój na spacer deptakiem  odwiedzając także pijalnię wód. W późnych godzinach wieczornych dojechaliśmy do Wisły na kolację i nocleg u księży Salezjanów.

Następnego dnia rano mieliśmy okazję zwiedzić główne atrakcje Wisły oprowadzani przez salezjanina z parafii z Wisły ks. Krzysztofa Grabowskiego, gdzie zobaczyliśmy m.in. skocznię narciarską im. Adama Małysza, czy rezydencję prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej a nawet dom Adama Małysza ukryty pośród drzew. Na godzinę 12:00 dojechaliśmy do miejsca docelowego, aby udać się na wspólną Mszę świętą odprawioną przez ks. rektora Wyższego Seminarium Duchownego dr. Wojciecha Krawczyka, który w kazaniu podkreślił, że nauczyciele powinni chlubić się swoim zawodem, gdyż Pan Jezus także był nauczycielem. Dalszą częścią programu był wspólny obiad w formie stołu szwedzkiego  w hotelu Premier oraz liczne atrakcje, m.in.: spacer szlakiem turystycznym, gra w kręgle i siatkówkę oraz tańce, gdzie każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Po zmaganiach sportowych i turystycznych czekał na nas przygotowany grill, który to był ostatnim punktem programu. Będąc zachwyceni doskonałą organizacją całego spotkania zmuszeni byliśmy jednak udać się w drogę powrotną do domów przepełnieni pogodą ducha i pozytywną atmosferą, która towarzyszyła nam podczas całej wycieczki.